Dodanie zdarma cez Zásielkovňu ⚫ Aktuálne dodanie do 4-7 prac. dní

Vrátenie tovaru

 

Ako postupovať:

1_faktura

Vytlačte faktúru, ktorá Vám bola zaslaná do emailu, alebo zaslaná v balíčku s tovarom.

2_balik

Fashion dealer, s. r. o.
Panenská 24
Bratislava, 811 03

Na tejto adrese nie je možné vrátiť tovar osobne.

3_peniaze

Pokial bude tovar v poriadku, do 14 dní Vám vrátime Peniaze na Váš bankový účet.

 

 

 
Ni
kdy neposielajte výrobok na dobierku, v takom prípade by sme ho nemohli prevziať.


 

Často kladené otázky

Čo znamená Odstúpenie od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu?
 

Pokiaľ ste výrobok zakúpili v našom internetovom obchode ako spotrebiteľ (nemáte na faktúre uvedené IČO), ust. § 7 a nasl. zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku právo bez udania dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru.

Toto svoje právo môžete využiť vo chvíli, kedy vám výrobok z nejakého dôvodu nevyhovuje alebo nezodpovedá vašim predstavám.



Výrobok je zakúpený na IČO, môžem odstúpiť od kúpnej zmluvy?
 

V prípade, že ste podnikateľom, tzn. právnickou osobou či osobou, ktorá tovar objednala v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo v rámci svojho samostatného výkonu povolania, zákonná možnosť Odstúpenia od kúpnej zmluvy v priebehu 14 dní od nákupu sa na vás nevzťahuje.



Aká je možnosť a rozsah vyskúšania tovaru?

Vyskúšanie znamená sprevádzkovanie tovaru a primerané otestovanie všetkých funkcií, ktoré má tovar spĺňať podľa požiadaviek zákazníka. Nemalo by však dôjsť k jeho opotrebovaniu.
 

 
Musím tovar vrátiť v nepoškodenom obale?
 

Obal nie je predmetom kúpy ani súčasťou kúpenej veci. Aj napriek tomu má Meglio.sk právo na náhradu skutočne vynaložených nákladov spojených s vrátením tovaru. Nakoľko v zmysle § 10 ods. 4 zák. č. 102/2014 Z.z. spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru, v prípade ak predávajúci zistí, že hodnota tovaru, ktorý kupujúci vrátil predávajúcemu pri odstúpení od zmluvy sa znížila nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru, alebo že tovar, ktorý spotrebiteľ vrátil pri odstúpení od zmluvy, je poškodený zavinením spotrebiteľa, je predávajúci oprávnený uplatniť si po spotrebiteľovi nárok na náhradu škody.


 
Čo keď sa tovar pri používaní poškodil?
 

Výrobok môžete vrátiť, aj keď je čiastočne poškodený. V prípade, že kupujúci odstúpi od kúpnej zmluvy a doručí predávajúcemu tovar so zníženou hodnotou, ktorý je použitý, poškodený a/alebo neúplný je kupujúci povinný uhradiť predávajúcemu náklady v súlade s ust. § 457 a § 458 Občianskeho zákonníka SR, ktoré vznikli v súvislosti s opravou tovaru a jeho uvedením do pôvodného stavu, nakoľko v zmysle § 10 ods. 4 zák. č. 102/2014 Z.z. spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru.


 
Čo ak vrátim tovar nekompletný?
 

Aby ste pri vrátení tovaru dostali späť celú sumu zaplatenej kúpnej ceny, musí byť vrátený tovar kompletný, teda vrátane všetkého príslušenstva, ktoré bolo súčasťou predajného balenia. V prípade, že kupujúci odstúpi od kúpnej zmluvy a doručí predávajúcemu tovar so zníženou hodnotou, ktorý je použitý, poškodený a/alebo neúplný je kupujúci povinný uhradiť predávajúcemu náklady v súlade s ust. § 457 a § 458 Občianskeho zákonníka SR, ktoré vznikli v súvislosti s opravou tovaru a jeho uvedením do pôvodného stavu, nakoľko v zmysle § 10 ods. 4 zák. č. 102/2014 Z.z. spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru.


 
Ako sa počíta lehota 14 dní?
 

Lehota na odstúpenie od zmluvy trvá 14 kalendárnych dní, nie pracovných, a začína plynúť nasledujúci kalendárny deň po prevzatí tovaru spotrebiteľom (napr. ak si zákazník prevezme tovar v piatok, doba pre odstúpenie sa počíta od soboty vrátane).

Pre dodržanie lehoty je rozhodujúce, kedy je odstúpenie od zmluvy odoslané. Lehota na odstúpenie sa tak považuje za zachovanú, ak spotrebiteľ v jej priebehu odošle podnikateľovi oznámenie, že od zmluvy odstupuje.


 
Aké dokumenty je potrebné priložiť?
 

V prípade, že budete výrobok posielať priamo na reklamačné oddelenie odporúčame priložiť kópiu nákupného dokladu, ktorý ste dostali na svoju e-mailovú adresu.


 
Kedy mi vrátite peniaze?
 

Peniaze za tovar zašleme na váš bankový účet čo najskôr, najneskôr do 14 dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy, nie však skôr, než dôjde k doručeniu vráteného tovaru na predajňu alebo späť na naše reklamačné oddelenie (prípadne, ak preukážete, že vrátený tovar nám už bol odoslaný). Náklady na vrátenie tovaru sú v tomto prípade na strane kupujúceho. Peniaze môžete dostať tiež osobne na našej predajni.


 
Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?
 

Ak ste napriek všetkej snahe nenašli odpoveď na vašu otázku, kontaktujte, prosím, buď telefonicky alebo e-mailom našu zákaznícku linku.