Dodanie zdarma cez Zásielkovňu ⚫ Aktuálne dodanie do 4-7 prac. dní

Reklamácie

 

Ako postupovať:

1_faktura

Vytlačte faktúru, ktorá Vám bola zaslaná do emailu, alebo zaslaná v balíčku s tovarom.

2_balik

Fashion dealer, s. r. o.
Panenská 24
Bratislava, 811 03

Na tejto adrese nie je možné vrátiť tovar osobne.

reklamace_cislo

Ak uznáme reklamáciu, zašleme Vám nový tovar.

 

 

 

Ni
kdy neposielajte výrobok na dobierku, v takom prípade by sme ho nemohli prevziať.


 

Často kladené otázky

Ako dlho trvá vybavenie reklamácie?
 

V prípade spotrebiteľa máme na vybavenie reklamácie lehotu 30 dní. Táto lehota beží v prípade, že máme od vás všetky podklady. Väčšinou však zvládneme vybavenie rýchlejšie.

V prípade reklamácie kupujúcim, ktorý nie je spotrebiteľom, sme povinní reklamáciu vybaviť v primeranej lehote, prípadne podľa vzájomnej dohody.



Čo je potrebné doložiť k reklamovanému tovaru?
 

K reklamácii je nutné doložiť kópiu nákupného dokladu. Ďalej odporúčame tovar odoslať s príslušenstvom podľa charakteru vady. Ak si nie ste istí, kontaktujte nás emailom, kde vám poradia, aké príslušenstvo k reklamovanému tovaru pribaliť. Dôležité je priložiť sprievodný list s popisom vady.

K reklamácii prosím priložte príslušenstvo k produktu.